Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
zależy od tego, kogo się promuje.
- Będziemy niedługo wydawać płytę Ireny Santor - ujawnia szef Pomatonu. - Ona jest niekwestionowaną gwiazdą dla pokolenia moich rodziców, ale na pewno nie jest nią dla fanów hip-hopowej kapeli Molesta. Jako wydawca zupełnie inaczej muszę trafić do obu tych skrajnie różnych grup odbiorców. Pierwszych weźmie nostalgia za przeszłością i znakomita forma pani Ireny, drugich chuligański sznyt i bezkompromisowość Molesty.

Podział rynku fonograficznego w 1999 r.

Małgorzata Maliszewska z Sony uważa, że działania marketingowe są coraz mniej skuteczne, bo ludzie w Polsce przestali wierzyć marketingowi. Kiedyś wierzyli bardziej, bo to była nowość. Teraz przekonują się, jak często
zależy od tego, kogo się promuje.<br>- Będziemy niedługo wydawać płytę Ireny Santor - ujawnia szef Pomatonu. - Ona jest niekwestionowaną gwiazdą dla pokolenia moich rodziców, ale na pewno nie jest nią dla fanów hip-hopowej kapeli Molesta. Jako wydawca zupełnie inaczej muszę trafić do obu tych skrajnie różnych grup odbiorców. Pierwszych weźmie nostalgia za przeszłością i znakomita forma pani Ireny, drugich chuligański sznyt i bezkompromisowość Molesty.<br><br>&lt;tit&gt;Podział rynku fonograficznego w 1999 r.&lt;/&gt;<br><br>Małgorzata Maliszewska z Sony uważa, że działania marketingowe są coraz mniej skuteczne, bo ludzie w Polsce przestali wierzyć marketingowi. Kiedyś wierzyli bardziej, bo to była nowość. Teraz przekonują się, jak często
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego