Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
zdecydowali się na zerwanie umów ubezpieczeniowych przed terminem. I co się wówczas okazało? Pieniądze, które otrzymali z tzw. wykupu polisy, były znacznie mniejsze niż łączne kwoty wpłaconych przez nich składek. Okazało się, ze zawierając umowy niezbyt starannie przeczytali ogólne warunki związane z wykupem ubezpieczenia. Jednak tzw. szeroka publiczność całą winą obarczył firmy ubezpieczeniowe, niewiele osób bowiem chciało się przyznać, że nie posiada umiejętności czytania ze zrozumieniem. I również nagle, jak pojawiła się moda na ubezpieczenia, podobnie niespodziewanie Polacy przestali się interesować ubezpieczaniem się na życie.
Od 1 styczni 2001 r. do 31 grudnia 2002 r. około półtora milion Polaków zrezygnowało z
zdecydowali się na zerwanie umów ubezpieczeniowych przed terminem. I co się wówczas okazało? Pieniądze, które otrzymali z tzw. wykupu polisy, były znacznie mniejsze niż łączne kwoty wpłaconych przez nich składek. Okazało się, ze zawierając umowy niezbyt starannie przeczytali ogólne warunki związane z wykupem ubezpieczenia. Jednak tzw. szeroka publiczność całą winą obarczył firmy ubezpieczeniowe, niewiele osób bowiem chciało się przyznać, że nie posiada umiejętności czytania ze zrozumieniem. I również nagle, jak pojawiła się moda na ubezpieczenia, podobnie niespodziewanie Polacy przestali się interesować ubezpieczaniem się na życie.<br>Od 1 styczni 2001 r. do 31 grudnia 2002 r. około półtora milion Polaków zrezygnowało z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego