Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka dni temu pierwszy firmowy salon sprzedaży w naszym kraju). - Givenchy szykował się do wejścia na polski rynek od wielu sezonów. Istotną barierą były przepisy celne, które dopiero niedawno zliberalizowano - dodaje. Firma nie obawia się konkurencji ze strony marek już u nas zadomowionych, bo - według niej - Givenchy jest w Polsce od dawna znany.

W krajobraz polskich miast wpisuje się coraz więcej sklepów z markowymi alkoholami, kosmetykami, odzieżą. Samych perfumerii oferujących ekskluzywny towar jest dziś ponad 300, podczas gdy jeszcze trzy lata temu ich liczba nie
świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka dni temu pierwszy firmowy salon sprzedaży w naszym kraju). - Givenchy szykował się do wejścia na polski rynek od wielu sezonów. Istotną barierą były przepisy celne, które dopiero niedawno zliberalizowano - dodaje. Firma nie obawia się konkurencji ze strony marek już u nas zadomowionych, bo - według niej - Givenchy jest w Polsce od dawna znany.<br><br>W krajobraz polskich miast wpisuje się coraz więcej sklepów z markowymi alkoholami, kosmetykami, odzieżą. Samych perfumerii oferujących ekskluzywny towar jest dziś ponad 300, podczas gdy jeszcze trzy lata temu ich liczba nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego