Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 26.12
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Adam Pawłowicz
Człowiek, który reklamuje Polskę. Były dziennikarz katolickiego radia, autor telewizyjnych "Opinii" i programów AWS w kampanii wyborczej. Od stycznia tego roku kieruje Państwową Agencją Inwestycji Zagranicznych. Mimo mniejszego budżetu, agencji udało się powtórzyć rekord sprzed roku, kiedy to zagraniczne firmy zainwestowały tu ponad 10 mld dolarów. - Gdy drastycznie obcina się budżet instytucji rządowej, rola kierującego nią menedżera rośnie i w większym stopniu decyduje o sukcesach - zauważa Igor Mitroczuk, dyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej Ministerstwa Gospodarki. - W obliczu politycznych zawirowań i trudnych warunków gospodarczych agencja zrobiła dobrą robotę - dodaje Andrzej Faliński, dyrektor Izby Przemysłowo-Handlowej Inwestorów Zagranicznych. - Jeśli inwestycje wartości 10
Adam Pawłowicz&lt;/&gt;<br>Człowiek, który reklamuje Polskę. Były dziennikarz katolickiego radia, autor telewizyjnych "Opinii" i programów AWS w kampanii wyborczej. Od stycznia tego roku kieruje Państwową Agencją Inwestycji Zagranicznych. Mimo mniejszego budżetu, agencji udało się powtórzyć rekord sprzed roku, kiedy to zagraniczne firmy zainwestowały tu ponad 10 mld dolarów. - Gdy drastycznie obcina się budżet instytucji rządowej, rola kierującego nią menedżera rośnie i w większym stopniu decyduje o sukcesach - zauważa Igor Mitroczuk, dyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej Ministerstwa Gospodarki. - W obliczu politycznych zawirowań i trudnych warunków gospodarczych agencja zrobiła dobrą robotę - dodaje Andrzej Faliński, dyrektor Izby Przemysłowo-Handlowej Inwestorów Zagranicznych. - Jeśli inwestycje wartości 10
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego