Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Didżeje zwalniają więc poszczególne utwory lub je przyspieszają, żeby wyrównać tempa nagrań, które chcą połączyć. Następnie nakładają na siebie rytmy obu ścieżek, by zlały się w jeden i w końcu płynnie przechodzą z jednej płyty na drugą.

Czasami didżej ingeruje w integralność kompozycji, dodając nową ścieżkę basu czy perkusji albo obcinając wysokie tony. Można też jednocześnie puścić dwa czy trzy nagrania, jeśli są w odpowiedniej tonacji i identycznym tempie, tworząc tym samym nowe połączenia.

- DJ musi być dobrym obserwatorem, mieć wyczucie, co w danym momencie puścić, co chce usłyszeć publiczność - mówi DJ Chris Da Break.

O poziomie didżeja decyduje przede wszystkim
Didżeje&lt;/&gt; zwalniają więc poszczególne utwory lub je przyspieszają, żeby wyrównać tempa nagrań, które chcą połączyć. Następnie nakładają na siebie rytmy obu ścieżek, by zlały się w jeden i w końcu płynnie przechodzą z jednej płyty na drugą.<br><br>Czasami &lt;orig&gt;didżej&lt;/&gt; ingeruje w integralność kompozycji, dodając nową ścieżkę basu czy perkusji albo obcinając wysokie tony. Można też jednocześnie puścić dwa czy trzy nagrania, jeśli są w odpowiedniej tonacji i identycznym tempie, tworząc tym samym nowe połączenia.<br><br>- DJ musi być dobrym obserwatorem, mieć wyczucie, co w danym momencie puścić, co chce usłyszeć publiczność - mówi DJ Chris Da Break.<br><br>O poziomie &lt;orig&gt;didżeja&lt;/&gt; decyduje przede wszystkim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego