Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
w zdumienie.

- To niewiarygodne - mówi - CPN jest przecież ideałem znaku towarowego. W stu procentach rozpoznawalny, stanowi niemalże nazwę rodzajową stacji paliw. To rzadki przypadek, kiedy następuje utożsamienie marki z towarem. Żeby taki stan osiągnąć, potrzeba wielu lat i setek milionów dolarów.

Znak CPN istnieje już od 1944 r., a w obecnej, znanej i charakterystycznej postaci od 1966 r. Od 1969 r. Centrala Produktów Naftowych stosowała jednolite zasady identyfikacji wizualnej. W trakcie prywatyzacji sektora naftowego zakładano, że choć nastąpi połączenie Centrali Produktów Naftowych z Petrochemią Płock, to jednak nowa firma będzie zarządzać siecią stacji paliw ze znakami CPN ze względu na dużą
w zdumienie.<br><br>- To niewiarygodne - mówi - CPN jest przecież ideałem znaku towarowego. W stu procentach rozpoznawalny, stanowi niemalże nazwę rodzajową stacji paliw. To rzadki przypadek, kiedy następuje utożsamienie marki z towarem. Żeby taki stan osiągnąć, potrzeba wielu lat i setek milionów dolarów.<br><br>Znak CPN istnieje już od 1944 r., a w obecnej, znanej i charakterystycznej postaci od 1966 r. Od 1969 r. Centrala Produktów Naftowych stosowała jednolite zasady identyfikacji wizualnej. W trakcie prywatyzacji sektora naftowego zakładano, że choć nastąpi połączenie Centrali Produktów Naftowych z Petrochemią Płock, to jednak nowa firma będzie zarządzać siecią stacji paliw ze znakami CPN ze względu na dużą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego