Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kodowany i emitowany, był następnie w klasycznym obiegu massmediów, co wzmacniało pożądany przez autora efekt. Odbiorcą komunikatów byli ludzie o silnym poczuciu nonkonformizmu. W skrócie powiedzieć można, że łączyły ich dwie cechy: mieli wystarczająco dużo pieniędzy, aby stać ich było na zakup odzieży firmy Benneton, jednocześnie w głębokim stopniu nienawidzili obłudy i zakłamania. Istnienie tego typu segmentu odbiorców decydowało o powodzeniu tej międzynarodowej kampanii w danym kraju.
Warunkiem koniecznym do konstruowania stałej reklamowej jest zachowanie znacznej pojemności informacyjnej kolejnych przekazów na poziomie kodu semantycznego oraz kodów doświadczenia. Wymaga to unikania nadmiernej konkretyzacji znaczeń mających współwystępować we wszystkich przekazach tworzących daną kampanię
kodowany i emitowany, był następnie w klasycznym obiegu massmediów, co wzmacniało pożądany przez autora efekt. Odbiorcą komunikatów byli ludzie o silnym poczuciu nonkonformizmu. W skrócie powiedzieć można, że łączyły ich dwie cechy: mieli wystarczająco dużo pieniędzy, aby stać ich było na zakup odzieży firmy Benneton, jednocześnie w głębokim stopniu nienawidzili obłudy i zakłamania. Istnienie tego typu segmentu odbiorców decydowało o powodzeniu tej międzynarodowej kampanii w danym kraju. <br>Warunkiem koniecznym do konstruowania stałej reklamowej jest zachowanie znacznej pojemności informacyjnej kolejnych przekazów na poziomie kodu semantycznego oraz kodów doświadczenia. Wymaga to unikania nadmiernej konkretyzacji znaczeń mających współwystępować we wszystkich przekazach tworzących daną kampanię
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego