Typ tekstu: Książka
Tytuł: Sporne sprawy polskiej literatury współczesnej
Rok: 1998
podmiotu w powieściach Bitnera, Schuberta, Łozińskiego jest wyborem celowym i aksjologicznym? Henryk Bereza twierdzi, że

Czy "rewolucja artystyczna" w prozie nie została proklamowana pochopnie? Wielu krytyków dostrzega dzisiaj w tej grupie pisarzy "stracone pokolenia". Jak pisze Jerzy Jarzębski:

Proza najnowsza odchodzi od doskonałości mimetyzmu psychologicznego "rewolucji artystycznej" na rzecz kreacji obnażającej konstrukcję utworu i figur symbolicznych czy mitologicznych, dominujących nad fabułą.

IV. Wszystkie role kobiety

W sławnej powieści feministycznej Strach przed lataniem Erica Yong pisze, że kobiety odważyły się wreszcie zgłębiać swoją seksualność i skrywanie uczucia negatywne (np. uczucie niechęci do mężczyzn).
"Pisarki wyrzucają z siebie to, co im leży na
podmiotu w powieściach Bitnera, Schuberta, Łozińskiego jest wyborem celowym i aksjologicznym? Henryk Bereza twierdzi, że <br>&lt;gap&gt;<br> Czy "rewolucja artystyczna" w prozie nie została proklamowana pochopnie? Wielu krytyków dostrzega dzisiaj w tej grupie pisarzy "stracone pokolenia". Jak pisze Jerzy Jarzębski: <br>&lt;gap&gt;<br> Proza najnowsza odchodzi od doskonałości mimetyzmu psychologicznego "rewolucji artystycznej" na rzecz kreacji obnażającej konstrukcję utworu i figur symbolicznych czy mitologicznych, dominujących nad fabułą.<br><br>&lt;tit&gt;IV. Wszystkie role kobiety&lt;/&gt;<br><br> W sławnej powieści feministycznej Strach przed lataniem Erica Yong pisze, że kobiety odważyły się wreszcie zgłębiać swoją seksualność i skrywanie uczucia negatywne (np. uczucie niechęci do mężczyzn).<br> "Pisarki wyrzucają z siebie to, co im leży na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego