Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na proces uwagi. W wypadku komunikatów reklamowych, które cechuje zminimalizowana pojemność informacyjna, wysiłek poznawczy związany z wysokim poziomem zaangażowania nie musi prowadzić do niezamierzonego przez podmiot obniżenia tego poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji poznawczych poziom zaangażowania związany jest z wykorzystywaną pojemnością procesu centralnego w trakcie przetwarzania informacji. Określa on także głębokość, na jakiej przetwarzane są informacje. W odniesieniu do procesu komunikacji i reklamy operacyjną definicję zaangażowania zaproponował Krugman, określając poziom zaangażowania jako ilość świadomych
zaangażowania wpływa na intensywność przetwarzania przekazu reklamowego w odniesieniu do optymalizacji czasu kontaktu z wiadomością, poszukiwania kolejnych ekspozycji komunikatu, zwiększenia dokładności odbioru przez wpływ na proces uwagi. W wypadku komunikatów reklamowych, które cechuje zminimalizowana pojemność informacyjna, wysiłek poznawczy związany z wysokim poziomem zaangażowania nie musi prowadzić do niezamierzonego przez podmiot obniżenia tego poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji poznawczych poziom zaangażowania związany jest z wykorzystywaną pojemnością procesu centralnego w trakcie przetwarzania informacji. Określa on także głębokość, na jakiej przetwarzane są informacje. W odniesieniu do procesu komunikacji i reklamy operacyjną definicję zaangażowania zaproponował Krugman, określając poziom zaangażowania jako ilość świadomych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego