Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
i papierem ściernym.
2. Rozepnij linkę hamulca
3. Poluzuj śrubę mocującą klocek
4. Przywiedź dłonią ramię hamulca do obręczy, ramiona w pozycji zaciśniętej powinny być pionowe. W razie potrzeby zamień stronami podkładki pod klockiem - jedna para jest grubsza a druga cieńsza
5. Ustaw klocek tak, aby całą powierzchnią przylegał do obręczy i nie ocierał o oponę
6. Przytrzymując klocek dokręć śrubę mocującą.
7. Po ustawieniu obydwu klocków wykręć śruby regulacyjne w dźwigniach na kierownicy do połowy, i załóż linkę zostawiając 1-2 mm luzu
8. Sprawdź czy klocki równocześnie dotykają obręczy. Jeśli nie, dokręć śrubę regulującą naprężenie sprężyny tej szczęki, która
i papierem ściernym.<br>2. Rozepnij linkę hamulca<br>3. Poluzuj śrubę mocującą klocek<br>4. Przywiedź dłonią ramię hamulca do obręczy, ramiona w pozycji zaciśniętej powinny być pionowe. W razie potrzeby zamień stronami podkładki pod klockiem - jedna para jest grubsza a druga cieńsza<br>5. Ustaw klocek tak, aby całą powierzchnią przylegał do obręczy i nie ocierał o oponę<br>6. Przytrzymując klocek dokręć śrubę mocującą.<br>7. Po ustawieniu obydwu klocków wykręć śruby regulacyjne w dźwigniach na kierownicy do połowy, i załóż linkę zostawiając 1-2 mm luzu<br>8. Sprawdź czy klocki równocześnie dotykają obręczy. Jeśli nie, dokręć śrubę regulującą naprężenie sprężyny tej szczęki, która
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego