Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
wykonania i szczelność-amor nie może tracić ciśnienia. Są najczęściej używane do crossu i freeride'u a ich skok to 63-125 mm.
Wiele nowoczesnych amortyzatorów ma możliwość zmiany skoku "w biegu", co znacznie powiększa uniwersalność roweru. Więcej informacji na ten temat: http://amory.of.pl

3. Koła składają się z obręczy, piast, opon, nypli i szprych.
-Obręcze powinny być wykonane z aluminium. Stalowe są ciężkie i trudno je nacentrować. Powinny też być wielokomorowe tzn. o przekroju składającym się z kilku ścianek oraz mieć okute otwory na nyple, co zabezpiecza przed wyrwaniem szprychy i ułatwia centrowanie. Masę obręczy należy dostosować do sposobu
wykonania i szczelność-&lt;orig&gt;amor&lt;/&gt; nie może tracić ciśnienia. Są najczęściej używane do &lt;orig&gt;crossu&lt;/&gt; i &lt;orig&gt;freeride'u&lt;/&gt; a ich skok to 63-125 mm.<br>Wiele nowoczesnych amortyzatorów ma możliwość zmiany skoku "w biegu", co znacznie powiększa uniwersalność roweru. Więcej informacji na ten temat: http://amory.of.pl<br><br>3. Koła składają się z obręczy, piast, opon, nypli i szprych.<br>-Obręcze powinny być wykonane z aluminium. Stalowe są ciężkie i trudno je nacentrować. Powinny też być wielokomorowe tzn. o przekroju składającym się z kilku ścianek oraz mieć okute otwory na nyple, co zabezpiecza przed wyrwaniem szprychy i ułatwia centrowanie. Masę obręczy należy dostosować do sposobu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego