Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Z tego raportu wynika, że te 500 dynamicznych firm zanotowało w ostatnich latach duży postęp. W latach 19911996 średnio prawie potroiły swe obroty.
We wspomnianym rankingu, uwzględniającym różnorodne kryteria, pierwsze miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca w branży restauracji szybkiej obsługi. Zanotowała ona w latach 19911996 wzrost obrotów o 1364% Podsumowując zagadnienie rozwoju ekonomicznego krajów Unii Europejskiej i powiązania go z czynnikiem konkurencyjności warto przedstawić główne wnioski wynikające ze światowego raportu na temat konkurencyjności gospodarek z 1995r.. Raport ten obejmuje 25 krajów członkowskich OECD oraz 24 państwa nowo uprzemysłowione, wśród których znajduje się także Polska (w 1995r. Polska
Z tego raportu wynika, że te 500 dynamicznych firm zanotowało w ostatnich latach duży postęp. W latach 19911996 średnio prawie potroiły swe obroty.<br>We wspomnianym rankingu, uwzględniającym różnorodne kryteria, pierwsze miejsce zajęła hiszpańska firma Tele Pizza S.A., działająca w branży restauracji szybkiej obsługi. Zanotowała ona w latach 19911996 wzrost obrotów o 1364% Podsumowując zagadnienie rozwoju ekonomicznego krajów Unii Europejskiej i powiązania go z czynnikiem konkurencyjności warto przedstawić główne wnioski wynikające ze światowego raportu na temat konkurencyjności gospodarek z 1995r.. Raport ten obejmuje 25 krajów członkowskich OECD oraz 24 państwa nowo uprzemysłowione, wśród których znajduje się także Polska (w 1995r. Polska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego