Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
jest reklama emerytalna, która jakoby emituje telewizja. W skrócie wygląda tak: - Dlaczego Hiszpanie na starość są biedni? - pyta spiker na tle wizerunku starszego człowiek, sprzątającego przed wejściem do madryckiego metra - podczas gdy Niemcy na emeryturze używają życia? - obraz pokazuje nam grupę starszych Niemców w charakterystycznych szortach oraz kwiaciastych bluzkach, roześmianych, obwieszonych aparatami fotograficznymi, którzy zwiedzają świat - Dlatego - tłumaczy spiker, że Hiszpanie w młodości żyli tak - obraz pokazuje parę młodych ludzi tańczących namiętne tango - podczas gdy Niemcy już w młodości oszczędzali na emeryturę - widzimy parę młodych Niemców, w mundurach Hitlerjugend, którzy wpłacają pieniądze na książeczki oszczędnościowe czy fundusz emerytalny.
Karykaturalny obraz ma
jest reklama emerytalna, która jakoby emituje telewizja. W skrócie wygląda tak: - Dlaczego Hiszpanie na starość są biedni? - pyta spiker na tle wizerunku starszego człowiek, sprzątającego przed wejściem do madryckiego metra - podczas gdy Niemcy na emeryturze używają życia? - obraz pokazuje nam grupę starszych Niemców w charakterystycznych szortach oraz kwiaciastych bluzkach, roześmianych, obwieszonych aparatami fotograficznymi, którzy zwiedzają świat - Dlatego - tłumaczy spiker, że Hiszpanie w młodości żyli tak - obraz pokazuje parę młodych ludzi tańczących namiętne tango - podczas gdy Niemcy już w młodości oszczędzali na emeryturę - widzimy parę młodych Niemców, w mundurach Hitlerjugend, którzy wpłacają pieniądze na książeczki oszczędnościowe czy fundusz emerytalny.<br>Karykaturalny obraz ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego