Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
to konflikt interesów z Polską Żeglugą Bałtycką. Od 7 lat nie możemy z tą spółką znaleźć wspólnej formuły współpracy, której celem byłaby optymalizacja efektów prowadzonej działalności. Nie twierdzę, że prowadzimy wojnę promową. Nie dopracowaliśmy się jednak rozwiązań, które pozwoliłyby na zwiększenie zdolności przewozowej, przy jednoczesnym uzgodnieniu rozkładów rejsów, które odpowiadałyby oczekiwaniom klientów.
- Kto ma przerwać ten taniec niemożności? Przecież w PŻB jest właściciel państwowy, a w Unity Line udziałowcy, w tym także państwowy.
- Moim zdaniem, wszystkie sznurki do ułożenia żeglugi promowej prowadzą do Ministerstwa Skarbu Państwa i czas, aby ktoś za nie pociągnął. Dwa podmioty państwowe PŻB i PŻM posiadają istotny
to konflikt interesów z Polską Żeglugą Bałtycką. Od 7 lat nie możemy z tą spółką znaleźć wspólnej formuły współpracy, której celem byłaby optymalizacja efektów prowadzonej działalności. Nie twierdzę, że prowadzimy wojnę promową. Nie dopracowaliśmy się jednak rozwiązań, które pozwoliłyby na zwiększenie zdolności przewozowej, przy jednoczesnym uzgodnieniu rozkładów rejsów, które odpowiadałyby oczekiwaniom klientów.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Kto ma przerwać ten taniec niemożności? Przecież w PŻB jest właściciel państwowy, a w Unity Line udziałowcy, w tym także państwowy.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Moim zdaniem, wszystkie sznurki do ułożenia żeglugi promowej prowadzą do Ministerstwa Skarbu Państwa i czas, aby ktoś za nie pociągnął. Dwa podmioty państwowe PŻB i PŻM posiadają istotny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego