Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę aut dostępnych w Europie. Najtrudniejsze zadanie stało przed Mercedesem. W konfrontacji od najnowszej konstrukcji można przecież oczekiwać najwięcej. A więc Klasa S przeciwko reszcie świata.


NADWOZIE/WNĘTRZE

Pięciometrowe karoserie znacznie rżną się wyglądem, każda z firm propaguje swój styl. Który samochód wygląda najlepiej? To, oczywiście, rzecz gustu. Wszystkie prezentują się statecznie i są bardzo reprezentacyjne. Nadwozie Audi wykonano z aluminium. Audi Space Farme
świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę aut dostępnych w Europie. Najtrudniejsze zadanie stało przed Mercedesem. W konfrontacji od najnowszej konstrukcji można przecież oczekiwać najwięcej. A więc Klasa S przeciwko reszcie świata.&lt;/intro&gt;<br><br><br>&lt;tit1&gt;NADWOZIE/WNĘTRZE&lt;/tit1&gt;<br><br>Pięciometrowe karoserie znacznie rżną się wyglądem, każda z firm propaguje swój styl. Który samochód wygląda najlepiej? To, oczywiście, rzecz gustu. Wszystkie prezentują się statecznie i są bardzo reprezentacyjne. Nadwozie Audi wykonano z aluminium. &lt;foreign lang="eng"&gt;Audi Space Farme
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego