Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
szeregu kolorowych filmów reklamowych może mieć decydujące znaczenie dla korzystnej z punktu widzenia nadawcy selekcji komunikatu, choć dotyczy fizycznej cechy sygnału. Podobnie - układ graficzny tekstu może decydować o sposobie jego dekodowania. Tekst reklamowy zawsze się ogląda. Natomiast nie zawsze się go czyta.
Ze względu na ryzyko przerwania percepcji wiadomości przez odbiorcę w trakcie jej początkowych ekspozycji problem hierarchizacji elementów treści wiadomości o budowie sekwencyjnej może stać się czynnikiem warunkującym efektywność przebiegu początkowych etapów kampanii reklamowej. Większość autorów uważa strategię lokowania najistotniejszych argumentów na początku przekazu za najbardziej bezpieczną, gdyż gwarantuje ona ich przetwarzanie nawet w przypadku przerwania odbioru. Strategia ta ogranicza
szeregu kolorowych filmów reklamowych może mieć decydujące znaczenie dla korzystnej z punktu widzenia nadawcy selekcji komunikatu, choć dotyczy fizycznej cechy sygnału. Podobnie - układ graficzny tekstu może decydować o sposobie jego dekodowania. Tekst reklamowy zawsze się ogląda. Natomiast nie zawsze się go czyta. <br>Ze względu na ryzyko przerwania percepcji wiadomości przez odbiorcę w trakcie jej początkowych ekspozycji problem hierarchizacji elementów treści wiadomości o budowie sekwencyjnej może stać się czynnikiem warunkującym efektywność przebiegu początkowych etapów kampanii reklamowej. Większość autorów uważa strategię lokowania najistotniejszych argumentów na początku przekazu za najbardziej bezpieczną, gdyż gwarantuje ona ich przetwarzanie nawet w przypadku przerwania odbioru. Strategia ta ogranicza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego