Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
płynnie się odczytuje. Pozwala to także określić związki rytmiczne i sprawdzić, czy kulminacje następują we właściwych momentach. Dźwięczność tekstu decyduje też o jego łatwym zapamiętywaniu.
21.
Następnie tekst należy przeczytać ponownie i usunąć wszystko, co zbędne.
Wielu praktyków twierdzi, że teksty dłuższe od 10 do 12 zdań prostych mogą odstraszać odbiorcę. Chociaż warstwa tekstowa przekazu z reguły rozwijana jest w pełni dopiero w tej fazie kampanii, w której najważniejszą funkcję komunikatu pełni jego wartość wyjaśniająca, ryzyko dekoncentracji uwagi odbiorcy w trakcie percepcji przekazu reklamowego staje się

zdecydowanie mniejsze, jednak nie zanika zupełnie. Nawet w informacyjnej fazie kampanii tekst reklamowy nie uwalnia
płynnie się odczytuje. Pozwala to także określić związki rytmiczne i sprawdzić, czy kulminacje następują we właściwych momentach. Dźwięczność tekstu decyduje też o jego łatwym zapamiętywaniu. <br>21. <br>Następnie tekst należy przeczytać ponownie i usunąć wszystko, co zbędne. <br>Wielu praktyków twierdzi, że teksty dłuższe od 10 do 12 zdań prostych mogą odstraszać odbiorcę. Chociaż warstwa tekstowa przekazu z reguły rozwijana jest w pełni dopiero w tej fazie kampanii, w której najważniejszą funkcję komunikatu pełni jego wartość wyjaśniająca, ryzyko dekoncentracji uwagi odbiorcy w trakcie percepcji przekazu reklamowego staje się <br>&lt;page nr=164&gt;<br>zdecydowanie mniejsze, jednak nie zanika zupełnie. Nawet w informacyjnej fazie kampanii tekst reklamowy nie uwalnia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego