Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i utrudniają osiąganie celu. Motywy te działają równocześnie w czasie realizowania określonej czynności, a ich natężenie oraz wzajemne proporcje zmieniają się wraz z przebiegiem działania. Podczas percepcji komunikatu reklamowego, początkowo głównym motywem jest dla odbiorcy atrakcyjność samej wiadomości. Motywy konkurencyjne związane są z zakłóceniami sytuacji odbioru przez inne informacje oraz aktywność odbiorcy. Wynikiem skutecznej kampanii jest natomiast stan, w którym głównym motywem percepcji jest obraz produktu kodowany w przekazie. Motywami konkurencyjnymi są natomiast argumenty zawarte w przekazach konkurencji oraz niewystarczająca, z punktu widzenia odbiorcy, ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać krótki komunikat.

Komponent behawioralny postaw
konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i utrudniają osiąganie celu. Motywy te działają równocześnie w czasie realizowania określonej czynności, a ich natężenie oraz wzajemne proporcje zmieniają się wraz z przebiegiem działania. Podczas percepcji komunikatu reklamowego, początkowo głównym motywem jest dla odbiorcy atrakcyjność samej wiadomości. Motywy konkurencyjne związane są z zakłóceniami sytuacji odbioru przez inne informacje oraz aktywność odbiorcy. Wynikiem skutecznej kampanii jest natomiast stan, w którym głównym motywem percepcji jest obraz produktu kodowany w przekazie. Motywami konkurencyjnymi są natomiast argumenty zawarte w przekazach konkurencji oraz niewystarczająca, z punktu widzenia odbiorcy, ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać krótki komunikat. <br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Komponent behawioralny postaw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego