Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 20/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
toru wodnego. Zarządzona przez szczeciński Urząd Morski zmiana przepisów portowych w Świnoujściu wywołała gwałtowne kontrowersje. Zmusza ona bowiem wolnocłowych armatorów do korzystania z nabrzeża dzierżawionego przez konkurencyjną firmę. O takie rozwiązanie zabiegał od roku świnoujski zarząd miasta. Decyzja wejdzie w życie 9 kwietnia br. Zakłada ona, że odprawy graniczno-celne odbywały się będą w świnoujskim porcie jedynie w dwóch miejscach. Promy morskie oraz statki pasażerskie pływające w kierunku Zalewu Szczecińskiego obsługiwane mają być na Terminalu Promów Morskich. Natomiast jednostki białej floty kursujące po Zatoce Pomorskiej do m.in. Ahlbecku i Heringsdorfu korzystać mają z wybudowanego przez Żeglugę Pomorską punktu odpraw na nabrzeżu
toru wodnego. Zarządzona przez szczeciński Urząd Morski zmiana przepisów portowych w Świnoujściu wywołała gwałtowne kontrowersje. Zmusza ona bowiem wolnocłowych armatorów do korzystania z nabrzeża dzierżawionego przez konkurencyjną firmę. O takie rozwiązanie zabiegał od roku świnoujski zarząd miasta. Decyzja wejdzie w życie 9 kwietnia br. Zakłada ona, że odprawy graniczno-celne odbywały się będą w świnoujskim porcie jedynie w dwóch miejscach. Promy morskie oraz statki pasażerskie pływające w kierunku Zalewu Szczecińskiego obsługiwane mają być na Terminalu Promów Morskich. Natomiast jednostki białej floty kursujące po Zatoce Pomorskiej do m.in. Ahlbecku i Heringsdorfu korzystać mają z wybudowanego przez Żeglugę Pomorską punktu odpraw na nabrzeżu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego