Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
jest zadaniem priorytetowym. Dlatego w wielu przypadkach wykorzystanie CRM rozpoczyna się od rozwiązywania problemu klientów odchodzących. Analityczny CRM pozwala wskazać klientów, którzy w najbliższym czasie mogą zrezygnować z usług i produktów firmy ubezpieczeniowej. Elementem analitycznego systemu CRM są nowoczesne narzędzi analityczne "dat mining". Pozwalają one zidentyfikować charakterystyczne cechy klientów zagrożonych odejściem. Dzięki temu spośród wszystkich klientów danej firmy ubezpieczeniowej można wyróżniać grupę osób skłonnych od odejścia. I tak na przykład, jeżeli współczynnik storna (rezygnacji z polis) w grupie wszystkich polis wynosi 30 proc. rocznie, to dzięki modelom analitycznym można wyróżnić mniejszą grupę klientów, dl której współczynnik ten wynosił od 60 do
jest zadaniem priorytetowym. Dlatego w wielu przypadkach wykorzystanie CRM rozpoczyna się od rozwiązywania problemu klientów odchodzących. Analityczny CRM pozwala wskazać klientów, którzy w najbliższym czasie mogą zrezygnować z usług i produktów firmy ubezpieczeniowej. Elementem analitycznego systemu CRM są nowoczesne narzędzi analityczne "dat mining". Pozwalają one zidentyfikować charakterystyczne cechy klientów zagrożonych odejściem. Dzięki temu spośród wszystkich klientów danej firmy ubezpieczeniowej można wyróżniać grupę osób skłonnych od odejścia. I tak na przykład, jeżeli współczynnik storna (rezygnacji z polis) w grupie wszystkich polis wynosi 30 proc. rocznie, to dzięki modelom analitycznym można wyróżnić mniejszą grupę klientów, dl której współczynnik ten wynosił od 60 do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego