Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
formach życia społecznego, także tych, które nie wiążą się bezpośrednio z obszarem rynku. Komunikacja w odniesieniu do systemu promocji podporządkowana jest realizacji celów marketingowych. Nadawca komunikatów promocyjnych utożsamiany jest z przedsiębiorstwem lub instytucją, działającą na rzecz jego celów rynkowych. Adresatem komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ otoczeń rynkowych. Sposób

przekazywania informacji determinuje poszczególne formy promotion-mix. Promocja spełnia zatem wszystkie warunki strukturalne procesu komunikacji - istnienia wiadomości, źródła wiadomości, kanałów przepływu informacji oraz odbiorcy.
Modele systemów promocji opisują formy komunikacji występujące w przypadku kontaktów charakteryzowanych przez formułę public
formach życia społecznego, także tych, które nie wiążą się bezpośrednio z obszarem rynku. Komunikacja w odniesieniu do systemu promocji podporządkowana jest realizacji celów marketingowych. Nadawca komunikatów promocyjnych utożsamiany jest z przedsiębiorstwem lub instytucją, działającą na rzecz jego celów rynkowych. Adresatem komunikatów promocyjnych jest grupa potencjalnych nabywców na rynku. Treść informacji odnosi się do założeń kombinacji marketing-mix i uwzględnia wpływ otoczeń rynkowych. Sposób<br>&lt;page nr=15&gt;<br>przekazywania informacji determinuje poszczególne formy promotion-mix. Promocja spełnia zatem wszystkie warunki strukturalne procesu komunikacji - istnienia wiadomości, źródła wiadomości, kanałów przepływu informacji oraz odbiorcy. <br>Modele systemów promocji opisują formy komunikacji występujące w przypadku kontaktów charakteryzowanych przez formułę public
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego