Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
niego należy. Mechanicy szykują swoje dwie ciężarówki serwisowe, szpiedzy błąkają się po nie zamkniętych jeszcze os-ach, ludzie od aprowizacji załatwiają zaopatrzenie, logistycy transport, obsługa prasowa pisze komunikaty i rozsyła zdjęcia. Kierowca, jeśli nie trenuje (nawet o szóstej rano lub dziewiątej wieczorem) i nie rozmawia przez telefon komórkowy z rodziną - odpoczywa. A najwięcej roboty ma pilot. "Jestem człowiekiem od czarnej roboty - śmieje się Jarek Baran. - A najwięcej zdrowia kosztuje mnie odgadywanie i prostowanie tego, co przygotowali nam organizatorzy". Nic dziwnego, kolejne punkty regulaminu rajdowych mistrzostw Polski często nawzajem się wykluczają, itinerer (graficzny opis trasy) nijak ma się do rzeczywistości, zabezpieczenie trasy
niego należy. Mechanicy szykują swoje dwie ciężarówki serwisowe, szpiedzy błąkają się po nie zamkniętych jeszcze os-ach, ludzie od aprowizacji załatwiają zaopatrzenie, logistycy transport, obsługa prasowa pisze komunikaty i rozsyła zdjęcia. Kierowca, jeśli nie trenuje (nawet o szóstej rano lub dziewiątej wieczorem) i nie rozmawia przez telefon komórkowy z rodziną - odpoczywa. A najwięcej roboty ma pilot. "Jestem człowiekiem od czarnej roboty - śmieje się Jarek Baran. - A najwięcej zdrowia kosztuje mnie odgadywanie i prostowanie tego, co przygotowali nam organizatorzy". Nic dziwnego, kolejne punkty regulaminu rajdowych mistrzostw Polski często nawzajem się wykluczają, itinerer (graficzny opis trasy) nijak ma się do rzeczywistości, zabezpieczenie trasy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego