Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 10/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
Morskiego, które w założeniu miało uporządkować ruch statków białej floty. Wczoraj przed południem w świnoujskim porcie niemal zamarła pasażerska żegluga w kierunku Zatoki Pomorskiej. Zgodnie z zapowiedzią rejsy wstrzymał największy armator białej floty - Adler Schiffe. Był to protest przeciwko zarządzeniu dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, które zobowiązuje wszystkie jednostki do odprawiania się z nabrzeża Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Adler Schiffe wycofał ze Świnoujścia dwa statki - "Adler Clipper" i "Adler Vineta" - i zacumował je przy molo w Heringsdorfie. Natomiast "Adler XI" oraz czarterowana przez polską spółkę Port-Hol "Atena" w ogóle nie odbiły od nabrzeży. Jedyną jednostką, która przed południem
Morskiego, które w założeniu miało uporządkować ruch statków białej floty. Wczoraj przed południem w świnoujskim porcie niemal zamarła pasażerska żegluga w kierunku Zatoki Pomorskiej. Zgodnie z zapowiedzią rejsy wstrzymał największy armator białej floty - Adler Schiffe. Był to protest przeciwko zarządzeniu dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, które zobowiązuje wszystkie jednostki do odprawiania się z nabrzeża Basenu Północnego, dzierżawionego przez Żeglugę Pomorską. Adler Schiffe wycofał ze Świnoujścia dwa statki - "Adler Clipper" i "Adler Vineta" - i zacumował je przy molo w Heringsdorfie. Natomiast "Adler XI" oraz czarterowana przez polską spółkę Port-Hol "Atena" w ogóle nie odbiły od nabrzeży. Jedyną jednostką, która przed południem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego