Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
zadbać o wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku. Głównym efektem jej działalności okazał się znaczący wzrost jakości oferowanych w Niemczech towarów i usług. Po niespełna 40 latach Fundacji ufa większość obywateli. Jedna trzeci konsumentów przed zakupem produktu sięga po informację o wynikach testów publikowanych przez Warentest. W przypadku sprzętu AGD ten odsetek wzrasta do 50 proc.
Fundacja finansowana jest głównie ze sprzedaży czasopism "Test" i "FINANZtest", publikowanych w nakładzie kilkuset tysięcy egzemplarzy. W periodykach tych publikowane są wyniki testów porównawczych i nie mogą być umieszczane żadne materiały reklamowe. Fundacja otrzymuje również środki z ministerstwa ochrony konsumentów, żywienia i rolnictwa.
W 2002 r
zadbać o wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku. Głównym efektem jej działalności okazał się znaczący wzrost jakości oferowanych w Niemczech towarów i usług. Po niespełna 40 latach Fundacji ufa większość obywateli. Jedna trzeci konsumentów przed zakupem produktu sięga po informację o wynikach testów publikowanych przez Warentest. W przypadku sprzętu AGD ten odsetek wzrasta do 50 proc.<br>Fundacja finansowana jest głównie ze sprzedaży czasopism "Test" i "FINANZtest", publikowanych w nakładzie kilkuset tysięcy egzemplarzy. W periodykach tych publikowane są wyniki testów porównawczych i nie mogą być umieszczane żadne materiały reklamowe. Fundacja otrzymuje również środki z ministerstwa ochrony konsumentów, żywienia i rolnictwa.<br>W 2002 r
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego