Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
franchisingu w handlu detalicznym we Francji - to wprowadzanie ich do handlu kosmetykami i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze nie nosiły. Te pierwsze systemy handlowe, które można uznać za prekursorów współczesnego franchisingu w handlu francuskim, to: La Lainiere de Roubaix (odzież sprzedawana pod markami Pingouin, Stemm a później Rodier oraz Maurice Blanche (perfumerie CoryseSalome). Te pierwsze systemy zaczęły działać pod koniec lat trzydziestych. W okresie powojennym można było zaobserwować systematyczny rozwój sieci franchisingowych, a w latach siedemdziesiątych zaczęły wchodzić na francuski rynek zagraniczne systemy, głównie amerykańskie. Wyjątkowo szybki rozwój franchisingu we
franchisingu w handlu detalicznym we Francji - to wprowadzanie ich do handlu kosmetykami i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze nie nosiły. Te pierwsze systemy handlowe, które można uznać za prekursorów współczesnego franchisingu w handlu francuskim, to: La Lainiere de Roubaix (odzież sprzedawana pod markami Pingouin, Stemm a później Rodier oraz Maurice Blanche (perfumerie CoryseSalome). Te pierwsze systemy zaczęły działać pod koniec lat trzydziestych. W okresie powojennym można było zaobserwować systematyczny rozwój sieci franchisingowych, a w latach siedemdziesiątych zaczęły wchodzić na francuski rynek zagraniczne systemy, głównie amerykańskie. Wyjątkowo szybki rozwój franchisingu we
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego