Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
napraw.
Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych. Tworzą one grupę wymiarów o bardzo dużej złożoności. Wiążą się z wpływem użytkowania produktu na przebieg i ocenę relacji społecznych. Odnosić się mogą do związków z inną osobą, określoną grupą osób, hierarchią społeczną, a także stosunkiem do samego siebie. Potencjalny obraz produktu może więc ogniskować się wokół reakcji innej osoby w związku z faktem posiadania samochodu, posiadania samochodu jako oznaki przynależności do określonej grupy kulturowej, posiadania samochodu jako symbolu awansu w karierze zawodowej lub własnej satysfakcji z podróżowania w warunkach, które wreszcie możemy uznać za przyzwoite, choć powoli zaczynamy mieć ochotę na coś więcej.
Emocjonalne
napraw. <br>Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych. Tworzą one grupę wymiarów o bardzo dużej złożoności. Wiążą się z wpływem użytkowania produktu na przebieg i ocenę relacji społecznych. Odnosić się mogą do związków z inną osobą, określoną grupą osób, hierarchią społeczną, a także stosunkiem do samego siebie. Potencjalny obraz produktu może więc ogniskować się wokół reakcji innej osoby w związku z faktem posiadania samochodu, posiadania samochodu jako oznaki przynależności do określonej grupy kulturowej, posiadania samochodu jako symbolu awansu w karierze zawodowej lub własnej satysfakcji z podróżowania w warunkach, które wreszcie możemy uznać za przyzwoite, choć powoli zaczynamy mieć ochotę na coś więcej. <br>Emocjonalne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego