Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia i ich sytuacja rynkowa pogorszy się. Te nowe uwarunkowania, wynikające z rozwoju procesu integracji europejskiej, wymagają od przedsiębiorstw weryfikacji ich pozycji rynkowej. Zniesienie bowiem ograniczeń przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi powoduje powstanie nowej sytuacji. Są nowe okazje i zagrożenia. Wykorzystanie szans będzie zależało od: rozwoju przedsięwzięć prawnych związanych z realizacją JRW, zdolności dostosowawczych konkurentów z krajów UE do nowych uwarunkowań, wchodzenia na rynek nowych konkurentów ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, krajów azjatyckich i z Europy
procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia i ich sytuacja rynkowa pogorszy się. Te nowe uwarunkowania, wynikające z rozwoju procesu integracji europejskiej, wymagają od przedsiębiorstw weryfikacji ich pozycji rynkowej. Zniesienie bowiem ograniczeń przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi powoduje powstanie nowej sytuacji. Są nowe okazje i zagrożenia. Wykorzystanie szans będzie zależało od: rozwoju przedsięwzięć prawnych związanych z realizacją JRW, zdolności dostosowawczych konkurentów z krajów UE do nowych uwarunkowań, wchodzenia na rynek nowych konkurentów ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, krajów azjatyckich i z Europy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego