Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
standaryzacja, czyli takie same stanowiska w poszczególnych Działach Marketingu i Sprzedaży w DOP, jest dla Poczty Polskiej konieczna. Struktura Biura powinna być jednolita; natomiast mogą być sytuacje, w których ze względów lokalnych nastąpią odstępstwa. Powinny one mieścić się jednak w ramach koncepcji funkcjonowania służb marketingowo sprzedażowych. Konieczne wynikające ze struktury okręgu zróżnicowania powinny być jednak konsultowane z merytorycznymi, mającymi związek z Marketingiem i Sprzedażą biurami CZPP.
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży DOP Wrocław
Jerzy Raciborski


Jak sama nazwa wskazuje, dział ten ma za zadanie wspieranie służb sprzedaży w terenie. Są to sprawy związane z: analizą ich działalności, motywowaniem, udzielaniem porad, wspieraniem
standaryzacja, czyli takie same stanowiska w poszczególnych Działach Marketingu i Sprzedaży w DOP, jest dla Poczty Polskiej konieczna. Struktura Biura powinna być jednolita; natomiast mogą być sytuacje, w których ze względów lokalnych nastąpią odstępstwa. Powinny one mieścić się jednak w ramach koncepcji funkcjonowania służb marketingowo sprzedażowych. Konieczne wynikające ze struktury okręgu zróżnicowania powinny być jednak konsultowane z merytorycznymi, mającymi związek z Marketingiem i Sprzedażą biurami CZPP.<br>&lt;au&gt;Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży DOP Wrocław<br>Jerzy Raciborski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br> <br><br>&lt;div1&gt;Jak sama nazwa wskazuje, dział ten ma za zadanie wspieranie służb sprzedaży w terenie. Są to sprawy związane z: analizą ich działalności, motywowaniem, udzielaniem porad, wspieraniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego