Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
Na tym etapie segmentacji poza obiektywnymi jej kryteriami należy także uwzględnić kryteria subiektywne, zależne od postępowania rolnika lub grupy rolników. W tab. 6 wskazujemy na dwa takie kryteria: cele zaopatrzenia oraz czynniki determinujące decyzje zakupu. Tak np. zakupywane środki do produkcji czy usługi mogą mieć różne przeznaczenie. Decyzje o zakupie określonych produktów zdeterminowane są wieloma czynnikami. Badania nasze wykazały siłę oddziaływania niektórych czynników na podejmowanie tych decyzji (np. jakość usługi, jej terminowość, cena, odległość jednostki usługowej od gospodarstwa rolnego i wiele innych).
Podobnie jak w poprzednim etapie, konieczne jest uwzględnienie kryteriów specyficznych odnoszących się do określonej sytuacji. Należy przede wszystkim odpowiedzieć
Na tym etapie segmentacji poza obiektywnymi jej kryteriami należy także uwzględnić kryteria subiektywne, zależne od postępowania rolnika lub grupy rolników. W tab. 6 wskazujemy na dwa takie kryteria: cele zaopatrzenia oraz czynniki determinujące decyzje zakupu. Tak np. zakupywane środki do produkcji czy usługi mogą mieć różne przeznaczenie. Decyzje o zakupie określonych produktów zdeterminowane są wieloma czynnikami. Badania nasze wykazały siłę oddziaływania niektórych czynników na podejmowanie tych decyzji (np. jakość usługi, jej terminowość, cena, odległość jednostki usługowej od gospodarstwa rolnego i wiele innych).<br>Podobnie jak w poprzednim etapie, konieczne jest uwzględnienie kryteriów specyficznych odnoszących się do określonej sytuacji. Należy przede wszystkim odpowiedzieć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego