Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
albo przyjęciem weksli do dyskonta),
terminy spłat rat i odsetek od kredytu,
rabaty, bonifikaty (np. przy udzielaniu kredytu na zakup papierów wartościowych banku),
bezpłatne (albo częściowo płatne) dodatkowe usługi oferowane wraz z produktem podstawowym (np. bezpłatne ubezpieczenie od wypadków dla osób otwierających po raz pierwszy rachunek bankowy),
obniżenie opłat (albo okresowa rezygnacja z nich) za czynności bankowe przy korzystaniu z określonego produktu banku (np. wolne od opłat pierwsze 30 operacji przelewu z nowo otwartego konta).
Określając cenę danego produktu, można korzystać ze wszystkich wymienionych elementów albo stosować dowolną ich kombinację. Określenie tej kombinacji i optymalnej ceny produktu zależy od warunków, w
albo przyjęciem weksli do dyskonta),<br>terminy spłat rat i odsetek od kredytu,<br>rabaty, bonifikaty (np. przy udzielaniu kredytu na zakup papierów wartościowych banku),<br>bezpłatne (albo częściowo płatne) dodatkowe usługi oferowane wraz z produktem podstawowym (np. bezpłatne ubezpieczenie od wypadków dla osób otwierających po raz pierwszy rachunek bankowy),<br>obniżenie opłat (albo okresowa rezygnacja z nich) za czynności bankowe przy korzystaniu z określonego produktu banku (np. wolne od opłat pierwsze 30 operacji przelewu z nowo otwartego konta).<br>Określając cenę danego produktu, można korzystać ze wszystkich wymienionych elementów albo stosować dowolną ich kombinację. Określenie tej kombinacji i optymalnej ceny produktu zależy od warunków, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego