Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 26.12
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
tychże przez Urszulę Kryger, Olgę Pasiecznik, Ewę Podleś, Jadwigę Rappe, Andrzeja Hiolskiego, Ryszarda Karczykowskiego i Wiesława Ochmana wykonane z akompaniamentem Ewy Pobłockiej dla Deutsche Gramophone Gesellschaft. Edycja specjalna w zamian za zwrot narodowi niemieckiemu zabytkowych rękopisów muzycznych przetrzymywanych w płonnej nadziei zwrotu polskich skarbów kultury zagrabionych w czasie wojny. Prawykonanie opery Pendereckiego lub innego wybitnego polskiego kompozytora współczesnego, napisanej na zamówienie Narodowego Banku Polskiego lub innego polskiego sponsora(ów), który postarał się o to, by na ziemi pierwszy raz w historii tak płodnej w talenty muzyczne znajdowały one materialną podnietę do twórczości. Tematyka dowolna, byleby nie całkowicie, puszczeni samopas i bez
tychże przez Urszulę Kryger, Olgę Pasiecznik, Ewę Podleś, Jadwigę Rappe, Andrzeja Hiolskiego, Ryszarda Karczykowskiego i Wiesława Ochmana wykonane z akompaniamentem Ewy Pobłockiej dla Deutsche Gramophone Gesellschaft. Edycja specjalna w zamian za zwrot narodowi niemieckiemu zabytkowych rękopisów muzycznych przetrzymywanych w płonnej nadziei zwrotu polskich skarbów kultury zagrabionych w czasie wojny. Prawykonanie opery Pendereckiego lub innego wybitnego polskiego kompozytora współczesnego, napisanej na zamówienie Narodowego Banku Polskiego lub innego polskiego sponsora(ów), który postarał się o to, by na ziemi pierwszy raz w historii tak płodnej w talenty muzyczne znajdowały one materialną podnietę do twórczości. Tematyka dowolna, byleby nie całkowicie, puszczeni samopas i bez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego