Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
tys. sprzedanych egzemplarzy (wcześniej musiało to być 100 tys.), "platynę" za 100 tys. (wcześniej 200 tys.).
- W fonografii jak w każdej innej dziedzinie zdarzają się lata chude i lata tłuste, teraz mamy chude - mówi Małgorzata Maliszewska, dyrektor Sony Music Polska. Konsultant repertuarowy i marketingowy Sony Andrzej Paweł Wojciechowski uważa jednak opinię o dojmującym kryzysie za przesadną:
- To nieprawda, że nie pojawiają się ładne piosenki - mówi Wojciechowski. Problem w tym, że nie ma u nas rynku singlowego, czyli od razu trzeba wchodzić na rynek z całą dużą płytą i w efekcie promocja jednego utworu wymaga tyle sił i środków, ile promocja całego
tys. sprzedanych egzemplarzy (wcześniej musiało to być 100 tys.), "platynę" za 100 tys. (wcześniej 200 tys.).<br>- W fonografii jak w każdej innej dziedzinie zdarzają się lata chude i lata tłuste, teraz mamy chude - mówi Małgorzata Maliszewska, dyrektor Sony Music Polska. Konsultant repertuarowy i marketingowy Sony Andrzej Paweł Wojciechowski uważa jednak opinię o dojmującym kryzysie za przesadną:<br>- To nieprawda, że nie pojawiają się ładne piosenki - mówi Wojciechowski. Problem w tym, że nie ma u nas rynku singlowego, czyli od razu trzeba wchodzić na rynek z całą dużą płytą i w efekcie promocja jednego utworu wymaga tyle sił i środków, ile promocja całego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego