Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
znaczeń obu warstw przekazu. Łączna interpretacja sloganu i elementów wizualnych może prowadzić do:
1,
rozszerzenia interpretacji obrazu poprzez jej uszczegółowienia,

2,
syntezy znaczenia warstwy obrazowej,
3,
analogii,
4
kontrastu,
5,
pogłębienia jakości percepcji komunikatu,
6,
akcentowania poszczególnych elementów obrazu i reinterpretacji ich znaczenia określanego w pierwszym kontakcie z wiadomością.
Istotnym, oprócz sloganu oraz headline, obszarem silnej współzależności obrazu i tekstu jest forma graficzna zapisu nazwy firmy - a więc logo. Wpływ konstrukcji znaku graficznego na sposób jego percepcji pozwala określić trzy podstawowe typy tego elementu identyfikacji wizualnej. Pierwszą grupę tworzą znaki, których forma koncentruje się przede wszystkim na uzyskaniu dobrej czytelności logotypu
znaczeń obu warstw przekazu. Łączna interpretacja sloganu i elementów wizualnych może prowadzić do: <br>1, <br>rozszerzenia interpretacji obrazu poprzez jej uszczegółowienia,<br>&lt;page nr=175&gt;<br> 2, <br>syntezy znaczenia warstwy obrazowej, <br>3, <br>analogii, <br>4 <br>kontrastu, <br>5, <br>pogłębienia jakości percepcji komunikatu, <br>6, <br>akcentowania poszczególnych elementów obrazu i reinterpretacji ich znaczenia określanego w pierwszym kontakcie z wiadomością. <br>Istotnym, oprócz sloganu oraz headline, obszarem silnej współzależności obrazu i tekstu jest forma graficzna zapisu nazwy firmy - a więc logo. Wpływ konstrukcji znaku graficznego na sposób jego percepcji pozwala określić trzy podstawowe typy tego elementu identyfikacji wizualnej. Pierwszą grupę tworzą znaki, których forma koncentruje się przede wszystkim na uzyskaniu dobrej czytelności logotypu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego