Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tej formy promocji, jaką jest reklama, dążymy nie tyle do "sprzedania" produktów, ile do związanych z nimi zdarzeń. Do określenia zdarzeń związanych z produktem oraz ustalenia cech istotnych dla zdefiniowanej grupy docelowej niezbędne jest jakościowe zdefiniowanie wymiarów tych zdarzeń, ustalenie natężenia preferencji odbiorców w stosunku do nich, a także dobranie optymalnego dla danego układu zdarzeń sposobu zapisu. Dla konstrukcji efektywnego zapisu zdarzeń związanych z produktem istotne są ich cechy jakościowe, związki pomiędzy nimi, całościowa forma tworzonej wiadomości oraz źródło, z jakiego ów zapis będzie emitowany. Dobór właściwych proporcji między tymi czynnikami zależy zarówno od jakości pracy kreatywnej nad tworzonymi przekazami, jak
tej formy promocji, jaką jest reklama, dążymy nie tyle do "sprzedania" produktów, ile do związanych z nimi zdarzeń. Do określenia zdarzeń związanych z produktem oraz ustalenia cech istotnych dla zdefiniowanej grupy docelowej niezbędne jest jakościowe zdefiniowanie wymiarów tych zdarzeń, ustalenie natężenia preferencji odbiorców w stosunku do nich, a także dobranie optymalnego dla danego układu zdarzeń sposobu zapisu. Dla konstrukcji efektywnego zapisu zdarzeń związanych z produktem istotne są ich cechy jakościowe, związki pomiędzy nimi, całościowa forma tworzonej wiadomości oraz źródło, z jakiego ów zapis będzie emitowany. Dobór właściwych proporcji między tymi czynnikami zależy zarówno od jakości pracy kreatywnej nad tworzonymi przekazami, jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego