Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dotychczasowymi doświadczeniami odbiorcy lub standardami stanu idealnego - czyli nie istniejącej obiektywnie wizji, do której dąży odbiorca.
Z punktu widzenia typologii, związanych z produktem podstawowym, wiele kategorii wynikających z analizy możliwych zdarzeń kojarzonych z produktem, tworzy z pewnością nadinterpretację. Jednak z punktu widzenia budowy serii przekazów reklamowych o zmieniającej się formie osadzenie cech produktu w kontekście możliwych epizodów ułatwia budowę argumentacji.
Większość klasycznych typów komunikatów reklamowych opisuje zdarzenia, fragmenty zdarzeń, ciągi zdarzeń lub ich następstwa. Interpretując zdarzenia pod względem związków z produktem, otrzymujemy jednocześnie wiele informacji pozwalających na określenie charakteru poszczególnych warstw informacji kontekstowej oraz ukierunkowanie przebiegu interpretacji komunikatu. Warto pamiętać, że
dotychczasowymi doświadczeniami odbiorcy lub standardami stanu idealnego - czyli nie istniejącej obiektywnie wizji, do której dąży odbiorca. <br>Z punktu widzenia typologii, związanych z produktem podstawowym, wiele kategorii wynikających z analizy możliwych zdarzeń kojarzonych z produktem, tworzy z pewnością nadinterpretację. Jednak z punktu widzenia budowy serii przekazów reklamowych o zmieniającej się formie osadzenie cech produktu w kontekście możliwych epizodów ułatwia budowę argumentacji. <br>Większość klasycznych typów komunikatów reklamowych opisuje zdarzenia, fragmenty zdarzeń, ciągi zdarzeń lub ich następstwa. Interpretując zdarzenia pod względem związków z produktem, otrzymujemy jednocześnie wiele informacji pozwalających na określenie charakteru poszczególnych warstw informacji kontekstowej oraz ukierunkowanie przebiegu interpretacji komunikatu. Warto pamiętać, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego