Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
której mamy pełne przekonanie (najlepiej, gdy realizacja została w jakiś sposób nagrodzona) nad łóżkiem lub przy lustrze w łazience. Mniej więcej po miesiącu okaże się, że mamy ochotę zmienić w niej już niemal połowę. Po kolejnym miesiącu okaże się, że tak naprawdę nie było się w czym zakochiwać. Nigdy nie osiąga się pełni.
Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać
której mamy pełne przekonanie (najlepiej, gdy realizacja została w jakiś sposób nagrodzona) nad łóżkiem lub przy lustrze w łazience. Mniej więcej po miesiącu okaże się, że mamy ochotę zmienić w niej już niemal połowę. Po kolejnym miesiącu okaże się, że tak naprawdę nie było się w czym zakochiwać. Nigdy nie osiąga się pełni. <br>Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego