Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
można omówić biznesowe sprawy", przy okazji zjeść "dobre polędwiczki z grilla". Dość "małe porcje", "ceny z wyższej półki".
GOPLANA
Wystrój "w kolorze pomarańczy, bliżej jadłodajni niż restauracji". Są "duże stoliki, można przyjść większą grupą". I zmówić u "miłej pani za barem" jeden z "14 rodzajów naleśników, na słodko i na ostro", bo tu "koniecznie trzeba przyjść na naleśniki".
KARCZMA BAJKA
"Wystrój góralski, czyli drewno wszędzie", oryginalne lampy "z wydrążonych pieńków", czyli schab nadziewany papryką, pieczarkami i serem", "na rozgrzanie - kwaśnica". "Nie ma góralskiej muzyki, tylko radio w tle", "spokojne miejsce", "rzadko coś się dzieje". Generalnie "na obiad, ale i na piwo
można omówić biznesowe sprawy", przy okazji zjeść "dobre polędwiczki z grilla". Dość "małe porcje", "ceny z wyższej półki".<br>GOPLANA &lt;gap&gt;<br>Wystrój "w kolorze pomarańczy, bliżej jadłodajni niż restauracji". Są "duże stoliki, można przyjść większą grupą". I zmówić u "miłej pani za barem" jeden z "14 rodzajów naleśników, na słodko i na ostro", bo tu "koniecznie trzeba przyjść na naleśniki".<br>KARCZMA BAJKA &lt;gap&gt;<br>"Wystrój góralski, czyli drewno wszędzie", oryginalne lampy "z wydrążonych pieńków", czyli schab nadziewany papryką, pieczarkami i serem", "na rozgrzanie - kwaśnica". "Nie ma góralskiej muzyki, tylko radio w tle", "spokojne miejsce", "rzadko coś się dzieje". Generalnie "na obiad, ale i na piwo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego