Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Normalisation i ETSI (Europejski Instytut Standardów Telekomunikacji).
Zakres funkcji różnych podmiotów w tworzeniu tych norm przedstawia tabl.27.
Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako pierwsze będą wytwarzać swoje produkty zgodnie z Nowymi dyrektywami, uzyskają dużą przewagę nad konkurencją.
Obecnie obowiązujące i przygotowywane dyrektywy przedstawia tabl. 28.

Europejskie nagrody jakości

Oprócz rozwoju procesu normalizacji wyrobów, od lat osiemdziesiątych w
Normalisation i ETSI (Europejski Instytut Standardów Telekomunikacji).<br>Zakres funkcji różnych podmiotów w tworzeniu tych norm przedstawia tabl.27.<br>Przewiduje się, że za kilka lat ponad 40% wszystkich produktów sprzedawanych na rynku Unii Europejskiej będzie musiało posiadać znak CE. Towary, które po wejściu w życie dyrektyw nie będą w ten sposób oznakowane, nie zostaną dopuszczone do sprzedaży na rynkach UE. Można zatem wyciągnąć wniosek, że przedsiębiorstwa, które jako pierwsze będą wytwarzać swoje produkty zgodnie z Nowymi dyrektywami, uzyskają dużą przewagę nad konkurencją.<br>Obecnie obowiązujące i przygotowywane dyrektywy przedstawia tabl. 28.<br><br>&lt;tit&gt;Europejskie nagrody jakości&lt;/&gt;<br><br>Oprócz rozwoju procesu normalizacji wyrobów, od lat osiemdziesiątych w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego