Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 1998
już po wejściu do nich. Zmianie ulegnie oznaczenie stanowisk, przy których zwyczajowo obsługiwani są klienci. Proszę zwrócić uwagę na określenia; jeżeli "załatwiacie" Państwo osobiste sprawy, jesteście określani przez bank jako klienci indywidualni, natomiast prowadząc działalność gospodarczą występujecie jako podmiot gospodarczy lub inna jednostka organizacyjna. Po zmianie systemu znajdziecie Państwo następujące oznakowanie stanowisk pracy:
"INFORMACJA - OTWIERANIE RACHUNKÓW"
Najważniejsze sprawy, które można załatwić w tym miejscu, to:
1. Uzyskanie informacji. W każdej sytuacji można zwrócić się do pracownika o informacje dotyczące np. korzystania z konkretnego produktu bankowego. Jeżeli pytanie będzie dotyczyło specjalistycznych usług, zostaniecie Państwo skierowani do właściwego pracownika.
2. Zarejestrowanie danych personalnych
już po wejściu do nich. Zmianie ulegnie oznaczenie stanowisk, przy których zwyczajowo obsługiwani są klienci. Proszę zwrócić uwagę na określenia; jeżeli "załatwiacie" Państwo osobiste sprawy, jesteście określani przez bank jako klienci indywidualni, natomiast prowadząc działalność gospodarczą występujecie jako podmiot gospodarczy lub inna jednostka organizacyjna. Po zmianie systemu znajdziecie Państwo następujące oznakowanie stanowisk pracy:<br>&lt;tit&gt;"INFORMACJA - OTWIERANIE RACHUNKÓW" &lt;/&gt;<br>Najważniejsze sprawy, które można załatwić w tym miejscu, to: <br>1. Uzyskanie informacji. W każdej sytuacji można zwrócić się do pracownika o informacje dotyczące np. korzystania z konkretnego produktu bankowego. Jeżeli pytanie będzie dotyczyło specjalistycznych usług, zostaniecie Państwo skierowani do właściwego pracownika.<br>2. Zarejestrowanie danych personalnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego