Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
lekko przeciekająca lub zwiotczała i za mało już elastyczna przepona (przy uszkodzonych zaworkach albo przedziurawionej przeponie, pompa przestaje działać w ogóle). O ile nie całą pompę to przeponę i zaworki powinno się mieć z sobą. Dużo nie kosztuje a dużo miejsca też nie zajmuje.



SPRAWDZANIE POMPY PALIWOWEJ



Sprawdzić działanie pompy paliwowej można szybko i łatwo. Należy uruchomić silnik i dać mu trochę popracować na biegu jałowym, a następnie zatrzymać go i zdjąć pokrywę kamory pływakowej. Komora powinna być pełna.
Teraz znów trzeba uruchomić silnik i przejechać się kawałek, przy dużym otwarciu przepustnicy póki nie wystąpią wyraźne objawy braku paliwa (dławienie się
lekko przeciekająca lub zwiotczała i za mało już elastyczna przepona (przy uszkodzonych zaworkach albo przedziurawionej przeponie, pompa przestaje działać w ogóle). O ile nie całą pompę to przeponę i zaworki powinno się mieć z sobą. Dużo nie kosztuje a dużo miejsca też nie zajmuje. <br><br><br><br>&lt;tit&gt; SPRAWDZANIE POMPY PALIWOWEJ &lt;/&gt;<br><br><br><br>Sprawdzić działanie pompy paliwowej można szybko i łatwo. Należy uruchomić silnik i dać mu trochę popracować na biegu jałowym, a następnie zatrzymać go i zdjąć pokrywę kamory pływakowej. Komora powinna być pełna. <br>Teraz znów trzeba uruchomić silnik i przejechać się kawałek, przy dużym otwarciu przepustnicy póki nie wystąpią wyraźne objawy braku paliwa (dławienie się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego