Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Filmów Dokumentalnych i Krótkometrażowych


ORLEN uskrzydla

ADAM GRZESZAK

Chodziło o to, by skonstruować znak zarazem nowoczesny, narodowy i naftowy

Od kilku tygodni Polski Koncern Naftowy intensywnie reklamuje znak ORLEN - symbol swej nowej tożsamości. Jednocześnie do lamusa odejdzie wkrótce jedna z najsłynniejszych polskich marek, która dla wielu kierowców stanowi synonim stacji paliwowej - CPN. Eksperci nie mogą się nadziwić, że PKN tak łatwo pozbywa się tego znaku wartego zapewne kilkaset milionów dolarów i rezygnuje z tradycji, która w handlu ma wartość bezcenną. Jednocześnie wydaje masę pieniędzy, by reklamować coś, czego nie ma. Ani stacji, ani wyrobów marki ORLEN nikt jeszcze nie widział.

ORLEN
Filmów Dokumentalnych i Krótkometrażowych&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt;ORLEN uskrzydla&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;ADAM GRZESZAK&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Chodziło o to, by skonstruować znak zarazem nowoczesny, narodowy i naftowy&lt;/&gt;<br><br>Od kilku tygodni Polski Koncern Naftowy intensywnie reklamuje znak ORLEN - symbol swej nowej tożsamości. Jednocześnie do lamusa odejdzie wkrótce jedna z najsłynniejszych polskich marek, która dla wielu kierowców stanowi synonim stacji paliwowej - CPN. Eksperci nie mogą się nadziwić, że PKN tak łatwo pozbywa się tego znaku wartego zapewne kilkaset milionów dolarów i rezygnuje z tradycji, która w handlu ma wartość bezcenną. Jednocześnie wydaje masę pieniędzy, by reklamować coś, czego nie ma. Ani stacji, ani wyrobów marki ORLEN nikt jeszcze nie widział.<br><br>ORLEN
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego