Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dla pozycjonowania produktu.
Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w systemie pamięci odbiorcy. Interpretacja angażuje wtedy jedynie te informacje, które znajdują się w tak zwanej pamięci krótkotrwałej. Jest to pamięć o ograniczonej pojemności. Właśnie do wyżej wymienionych 7 ą 2 elementy. Tworzenie związków między tymi elementami jest wtedy bardzo ułatwione.

Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. Kryterium to jest wynikiem opisywanego uprzednio subiektywizmu procesu wartościowania zarówno produktu, jak i wiadomości przenoszącej jego obraz. Uwzględnianie perspektywy odbiorcy przyspiesza też ustalenie kontraktu komunikacyjnego
dla pozycjonowania produktu. <br>Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w systemie pamięci odbiorcy. Interpretacja angażuje wtedy jedynie te informacje, które znajdują się w tak zwanej pamięci krótkotrwałej. Jest to pamięć o ograniczonej pojemności. Właśnie do wyżej wymienionych 7 ą 2 elementy. Tworzenie związków między tymi elementami jest wtedy bardzo ułatwione.<br>&lt;page nr=165&gt;<br>Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. Kryterium to jest wynikiem opisywanego uprzednio subiektywizmu procesu wartościowania zarówno produktu, jak i wiadomości przenoszącej jego obraz. Uwzględnianie perspektywy odbiorcy przyspiesza też ustalenie kontraktu komunikacyjnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego