Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura
Nr: 7-8
Miejsce wydania: Paryż
Rok: 1964
z Berlina zachodniego, kompania Peppina de Filippo z Rzymu, The Abbey Theatre z Dublina; Teatr Współczesny z Warszawy,

Grecki Teatr Sztuki z Aten i Moskiewski Teatr Artystyczny. Była to - jak ktoś określił - "największa inwazja teatralna, jakiej Londyn kiedykolwiek doświadczył".
Każdy festiwal kryje w sobie zasadę kompozycyjną - jest pochodem, jest ruchomą panoramą i tak postaram się go tutaj przedstawić. Przedtem chciałbym odtworzyć podłoże tej imprezy. Bo teatr jest z nim związany i zależy od niego, jest najbardziej materialną, choć najbardziej przelotną, ze wszystkich postaci autoekspresji artystycznej człowieka.

Szekspir, kurtyna i... słuchawki

Trzymiesięczny kurs komparatystyki teatralnej w Londynie był bardzo pouczający od strony
z Berlina zachodniego, kompania Peppina de Filippo z Rzymu, The Abbey Theatre z Dublina; Teatr Współczesny z Warszawy,<br><br>&lt;page nr=50&gt; Grecki Teatr Sztuki z Aten i Moskiewski Teatr Artystyczny. Była to - jak ktoś określił - "największa inwazja teatralna, jakiej Londyn kiedykolwiek doświadczył".<br>Każdy festiwal kryje w sobie zasadę kompozycyjną - jest pochodem, jest ruchomą panoramą i tak postaram się go tutaj przedstawić. Przedtem chciałbym odtworzyć podłoże tej imprezy. Bo teatr jest z nim związany i zależy od niego, jest najbardziej materialną, choć najbardziej przelotną, ze wszystkich postaci autoekspresji artystycznej człowieka.<br><br>&lt;tit&gt;Szekspir, kurtyna i... słuchawki&lt;/&gt;<br><br>Trzymiesięczny kurs komparatystyki teatralnej w Londynie był bardzo pouczający od strony
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego