Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
się zachować jak nigdy do tej pory.

Jude Law w roli Teda i Jennifer Leigh jako Allegra potrafili pokazać tę rozterkę, jako zapewne pierwszy w kinie duet dotknięty zarazą komputerową, zaś reżyser David Cronenberg ma zasługę zaiste pionierską. Nie jedyną zresztą podobną w jego życiorysie: w filmie "Crash" analizował sadomasochistyczne pasje związane z motoryzacją samochodową, namiętności nieznane w historii przed wynalezieniem silnika. Ma on ambicję wybiegania naprzód w wiek XXI.

Piętro siódme i pół

Nie jest skądinąd osamotniony: kino ostatnio zajmuje się zmianami w cywilizacji spowodowanymi przez elektronikę. Główną nowością jest zlewanie się wizji wirtualnej z codziennością, co najdobitniej wyraził film
się zachować jak nigdy do tej pory.<br><br>Jude Law w roli Teda i Jennifer Leigh jako Allegra potrafili pokazać tę rozterkę, jako zapewne pierwszy w kinie duet dotknięty zarazą komputerową, zaś reżyser David Cronenberg ma zasługę zaiste pionierską. Nie jedyną zresztą podobną w jego życiorysie: w filmie "Crash" analizował sadomasochistyczne pasje związane z motoryzacją samochodową, namiętności nieznane w historii przed wynalezieniem silnika. Ma on ambicję wybiegania naprzód w wiek XXI.<br><br>&lt;tit&gt;Piętro siódme i pół&lt;/&gt;<br><br>Nie jest skądinąd osamotniony: kino ostatnio zajmuje się zmianami w cywilizacji spowodowanymi przez elektronikę. Główną nowością jest zlewanie się wizji wirtualnej z codziennością, co najdobitniej wyraził film
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego