Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nie stać.

Metro także nie wymienia poskraczowanych okien. Szyba do rosyjskiego wagonu kosztuje ok. 200 zł, do francuskiego kilka razy więcej, a szyba do windy - nawet kilka tysięcy. - Zdecydowaliśmy, że będziemy wymieniać tylko w przypadku remontu wagonu - mówi Teresa Kuźmińska, rzecznik metra. W metrze zdarzył się wypadek. W czasie jazdy pękła porysowana szyba w rosyjskim wagonie. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Szyba była wykonana ze szkła hartowanego i rozpadła się na kawałki. Francuskie szyby są bezpieczniejsze, bo klejone z kilku warstw.

Pracownikom metra kilkakrotnie udało się złapać malujących.

- To trudne, bo najczęściej stają przodem do szyby i zasłaniają ją
nie stać. <br><br>Metro także nie wymienia &lt;orig&gt;poskraczowanych&lt;/&gt; okien. Szyba do rosyjskiego wagonu kosztuje ok. 200 zł, do francuskiego kilka razy więcej, a szyba do windy - nawet kilka tysięcy. - Zdecydowaliśmy, że będziemy wymieniać tylko w przypadku remontu wagonu - mówi Teresa Kuźmińska, rzecznik metra. W metrze zdarzył się wypadek. W czasie jazdy pękła porysowana szyba w rosyjskim wagonie. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Szyba była wykonana ze szkła hartowanego i rozpadła się na kawałki. Francuskie szyby są bezpieczniejsze, bo klejone z kilku warstw. <br><br>Pracownikom metra kilkakrotnie udało się złapać malujących. <br><br>- To trudne, bo najczęściej stają przodem do szyby i zasłaniają ją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego