Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze nie nosiły. Te pierwsze systemy handlowe, które można uznać za prekursorów współczesnego franchisingu w handlu francuskim, to: La Lainiere de Roubaix (odzież sprzedawana pod markami Pingouin, Stemm a później Rodier oraz Maurice Blanche (perfumerie CoryseSalome). Te pierwsze systemy zaczęły działać pod koniec lat trzydziestych. W okresie powojennym można było zaobserwować systematyczny rozwój sieci franchisingowych, a w latach siedemdziesiątych zaczęły wchodzić na francuski rynek zagraniczne systemy, głównie amerykańskie. Wyjątkowo szybki rozwój franchisingu we Francji datuje się od 1977r. Zaczęły wówczas powstawać systemy franchisingowe w handlu
i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze nie nosiły. Te pierwsze systemy handlowe, które można uznać za prekursorów współczesnego franchisingu w handlu francuskim, to: La Lainiere de Roubaix (odzież sprzedawana pod markami Pingouin, Stemm a później Rodier oraz Maurice Blanche (perfumerie CoryseSalome). Te pierwsze systemy zaczęły działać pod koniec lat trzydziestych. W okresie powojennym można było zaobserwować systematyczny rozwój sieci franchisingowych, a w latach siedemdziesiątych zaczęły wchodzić na francuski rynek zagraniczne systemy, głównie amerykańskie. Wyjątkowo szybki rozwój franchisingu we Francji datuje się od 1977r. Zaczęły wówczas powstawać systemy franchisingowe w handlu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego