Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
są to głównie wyroby, usługi i środki pieniężne). Od jakości zasileń WY przede wszystkim zależy powodzenie organizacji w kształtowaniu spolegliwego otoczenia i w konsekwencji uzyskanie pożądanej jakości zasileń na wejściu (w organizacjach gospodarczych są to głównie wyroby, usługi i środki pieniężne). W ten sposób powstaje, istotna dla zarządzania jakością, druga pętla sprzężenia zwrotnego pomiędzy jakością wyjścia a jakością wejścia systemu zarządzanego.
Organizacja dostrzegająca znaczenie zachowania się podmiotów z otoczenia (odbiorców, konkurentów, kooperantów, dostawców itd.) stosuje orientację marketingową. Jeżeli dodatkowo dostrzega rolę jakości w oddziaływaniu na te podmioty, to stosuje również orientację projakościową. Warto nadmienić, że orientacja projakościowa służy organizacji nie tylko
są to głównie wyroby, usługi i środki pieniężne). Od jakości zasileń WY przede wszystkim zależy powodzenie organizacji w kształtowaniu spolegliwego otoczenia i w konsekwencji uzyskanie pożądanej jakości zasileń na wejściu (w organizacjach gospodarczych są to głównie wyroby, usługi i środki pieniężne). W ten sposób powstaje, istotna dla zarządzania jakością, druga pętla sprzężenia zwrotnego pomiędzy jakością wyjścia a jakością wejścia systemu zarządzanego.<br>Organizacja dostrzegająca znaczenie zachowania się podmiotów z otoczenia (odbiorców, konkurentów, kooperantów, dostawców itd.) stosuje orientację marketingową. Jeżeli dodatkowo dostrzega rolę jakości w oddziaływaniu na te podmioty, to stosuje również orientację projakościową. Warto nadmienić, że orientacja projakościowa służy organizacji nie tylko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego