Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 7.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
autobusowej, którą zaprojektowano po północnej stronie Dworca Centralnego, na poziomie głównej hali. Początek prac planowano na sierpień, a już w grudniu autobusy zatrzymujące się dotychczas na poziomie -1 dworca miały się przenieść piętro wyżej. Tymczasem dopiero pod koniec ubiegłego roku przebudowano parking od strony Alej Jerozolimskich, a prace przy budowie pętli ruszyły dwa tygodnie temu. - Opóźnienia spowodowała konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań - tłumaczy Jerzy Hańczewski, członek zarządu spółki Złota Centrum. - Poza testami płyty tarasu, na którym powstanie pętla, musieliśmy zbadać strop nad peronami, a prace trzeba było prowadzić w nocy, aby nie zakłócać ruchu pociągów. Na nowej pętli zaprojektowano 16 miejsc postojowych
autobusowej, którą zaprojektowano po północnej stronie Dworca Centralnego, na poziomie głównej hali. Początek prac planowano na sierpień, a już w grudniu autobusy zatrzymujące się dotychczas na poziomie -1 dworca miały się przenieść piętro wyżej. Tymczasem dopiero pod koniec ubiegłego roku przebudowano parking od strony Alej Jerozolimskich, a prace przy budowie pętli ruszyły dwa tygodnie temu. - Opóźnienia spowodowała konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań - tłumaczy Jerzy Hańczewski, członek zarządu spółki Złota Centrum. - Poza testami płyty tarasu, na którym powstanie pętla, musieliśmy zbadać strop nad peronami, a prace trzeba było prowadzić w nocy, aby nie zakłócać ruchu pociągów. Na nowej pętli zaprojektowano 16 miejsc postojowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego