Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
wymagań technicznych. - Nikt nie wie, ilu polskich marynarzy podpisało zagraniczne kontrakty - twierdzi Andrzej Kościk, jeden z dwóch polskich inspektorów ITF. Szacuje się, że łącznie jest ich 30 tys., czyli właściwie wszyscy pracujący w tej branży. - W POL-Americe, jednej ze spółek należących do grupy Polskich Linii Oceanicznych, na etatach jest pięciuset marynarzy. - Dostają długoterminowe urlopy bezpłatne, by podpisać kontrakty z cypryjską spółką POL-Ocean, której POL-America wydzierżawiła swoje statki. Właścicielem POL-Oceanu jest POL-America - wyjaśnia Krzysztof Dośla, przewodniczący międzyzakładowej komisji "Solidarności" grupy PLO. Do obsługi statków POL-America potrzebuje ok. 150 marynarzy. Jeśli doliczyć niezbędną grupę rezerwową, dla 250
wymagań technicznych. - Nikt nie wie, ilu polskich marynarzy podpisało zagraniczne kontrakty - twierdzi Andrzej Kościk, jeden z dwóch polskich inspektorów ITF. Szacuje się, że łącznie jest ich 30 tys., czyli właściwie wszyscy pracujący w tej branży. - W POL-Americe, jednej ze spółek należących do grupy Polskich Linii Oceanicznych, na etatach jest pięciuset marynarzy. - Dostają długoterminowe urlopy bezpłatne, by podpisać kontrakty z cypryjską spółką POL-Ocean, której POL-America wydzierżawiła swoje statki. Właścicielem POL-Oceanu jest POL-America - wyjaśnia Krzysztof Dośla, przewodniczący międzyzakładowej komisji "Solidarności" grupy PLO. Do obsługi statków POL-America potrzebuje ok. 150 marynarzy. Jeśli doliczyć niezbędną grupę rezerwową, dla 250
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego