Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
czterech kategoriach: ogólnej atrakcyjności (A), wystroju wnętrza (W), serwisu - kultura osobista, kompetencja, szybkość (S) oraz kuchni (K) bądź klimatu (K). Kuchnia oceniana był w przypadku RESTAURACJI, natomiast w przypadku PUBÓW i KWIRNI k oznacza ocenę klimatu lokalu. W każdej z wyżej wymienionych kategorii lokal mógł uzysk od 0 do 100 pkt. Oceny końcowe powstały w wyniku zsumowania przyznanych punktów orz podzielenia ich przez liczbę odpowiedzi dotyczących konkretnego lokalu.
Lokale polecane przez Newsweek na poszczególne okazje
NA RANDKĘ
NA WEEKENDOWE SZALEŃSTWA
NA PIWO PO PRACY
DLA ZAKRĘCONYCH
NA FAJNY KONCERT
NA BUSINESS LUNCH
NA SPOTKANIE Z PRZYJACIÓŁMI
NA SZYBKI LUNCH
NISKI BUDŻET
czterech kategoriach: ogólnej atrakcyjności (A), wystroju wnętrza (W), serwisu - kultura osobista, kompetencja, szybkość (S) oraz kuchni (K) bądź klimatu (K). Kuchnia oceniana był w przypadku RESTAURACJI, natomiast w przypadku PUBÓW i KWIRNI k oznacza ocenę klimatu lokalu. W każdej z wyżej wymienionych kategorii lokal mógł uzysk od 0 do 100 pkt. Oceny końcowe powstały w wyniku zsumowania przyznanych punktów orz podzielenia ich przez liczbę odpowiedzi dotyczących konkretnego lokalu.<br>Lokale polecane przez &lt;tit&gt;Newsweek&lt;/&gt; na poszczególne okazje<br>NA RANDKĘ<br>NA WEEKENDOWE SZALEŃSTWA<br>NA PIWO PO PRACY<br>DLA ZAKRĘCONYCH<br>NA FAJNY KONCERT<br>NA BUSINESS LUNCH<br>NA SPOTKANIE Z PRZYJACIÓŁMI<br>NA SZYBKI LUNCH<br>NISKI BUDŻET
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego